קידום אורגני לעומת קידום ממומן

קידום אורגני הוא פעולה של הכנסת יותר אנשים לאתרי האינטרנט שלכם (או לחברות) לאורך זמן, במקום באופן מלאכותי באמצעות פרסומות בתשלום או מאמרים שאובים באופן מלאכותי. מיקומים בתשלום מלאכותי כמו אופטימיזציה של מנוע חיפוש בתשלום מלאכותי, נחשבים לתרגול לא אורגני.קידום אתרים אורגני טבעי (באנגלית: Natural Organic Promotion) היא הדרך היעילה והחסכונית ביותר להגביר את ביקורי האתר ולעזור להשיג דפי אינטרנט בכירים ב-SERP.

הרעיון של קידום אורגני החל עם יישום אסטרטגיות Paid Search Marketing (PPM) ומאוחר יותר עם פיתוח פלטפורמות Pay per Click שונות. חברות הבינו שהן עדיין יכולות להשתמש באתרי האינטרנט שלהן לקידום בתשלום מבלי להוציא אגורה על הפלטפורמות האלה. חברות רבות החלו להשתמש במשאבים חופשיים ופתוחים כגון אתרי רשתות חברתיות, כמו גם פרופילי המדיה החברתית של המותג שלהן, לקידום בתשלום. פלטפורמות אלו שולבו ב-Pay per Click (PPC), רשתות כדי להגדיל את הרווחים שלהן.

עלייתן של פלטפורמות מדיה חברתית ואתרי רשת חברתית שינתה לחלוטין את הנוף של שיווק מקוון. זה בגלל האתרים האלה שאנחנו רואים כל כך הרבה קידום אורגני מתרחש בצורה של מדיה חברתית, לוח דיון ובלוגים. שירותים אלה מסופקים ללא תשלום בכלל על ידי הרשת מודאגת. משתמשים בשירותים אלה שמחים להוסיף כמה שיותר חברים. אסטרטגיה זו מאפשרת לבעלי אתרים ומוציאי אתרי אינטרנט גישה נוחה ליותר צופים לקמפיינים שלהם.

SEO הוא אסטרטגיה עיקרית לקידום אורגני. זה כולל יצירת תוכן איכותי עשיר במילות מפתח. מומחה SEO הוא דרך מצוינת כדי להשיג את זה. ל-SEO מומחה תהיה מומחיות בייעול תוכן כך שהוא יקבל תנועה מקסימלית ממנועי חיפוש שונים. למומחה SEO יהיה גם ידע במונחי חיפוש פופולריים. יתרה מזו, הוא/היא יהיו מודעים לדרכים השונות לשלב מילות מפתח בקידום אורגני כך שהם יקבלו יתרון מרבי בהגדלת תנועת האתרים.

Pay per click (בראשי תיבות: PPC) היא אסטרטגיית קידום אורגנית פופולרית נוספת. פרסום בתשלום הוא דרך יעילה מאוד למשוך לקוחות פוטנציאליים. קידום בתשלום הוא דרך נהדרת למשוך לקוחות. עם זאת, חשוב שתשתמש בטקטיקה אסטרטגית. למשל, אם אתה בוחר בפרסומת בתשלום, לעולם אל לך לדחוף את המוצרים והשירותים שלך לכל מקום שנוח לך.

אתה צריך לבחור מילות מפתח וביטויים שאתה מאמין שיהיו יעילים ביותר עבור המוצרים והשירותים שלך. יתר על כן, בחירת מילות המפתח שלך צריכה להיות רלוונטית לקורבנות שלך. לשם כך, עליך לשקול בקפידה את קהל היעד שלך. בדרך זו, אתה יכול לקבוע אם קידום בתשלום מתאים לך. אתה צריך גם לעשות מאמצים למקסם שיווק מדיה חברתית. כיום, הרבה אנשים מתעניינים ברשתות חברתיות ורובם משתמשים בזה לעסקים מקוונים.

באמצעות מדיה חברתית, תוכל לשפר את הראות של המוצרים שלך. יתר על כן, זו גם דרך נהדרת למשוך לקוחות פוטנציאליים יותר לקמפיין הקידום האורגני שלכם. השורה התחתונה היא שמעורבות מדיה חברתית היא דרך מצוינת להעלות את דירוג מנוע החיפוש שלך. מצד שני,קידום אתרים עובד נהדר בהסעת כמות עצומה של תנועה לאתרי האינטרנט שלכם.

הצלחה ביזמות מקוונת תלויה הן באסטרטגיות אורגניות והן באסטרטגיות SEO בתשלום. אתה חייב להיות להוט להשתמש בשתי האסטרטגיות כדי להצליח. אם אתה רוצה להשיג רמה גבוהה יותר של הצלחה במאמצי השיווק שלך, יהיה הכי טוב אם תנסה את שתי הטקטיקות כך שתהיה לך הבנה טובה יותר